Forum > Refluks

Hva er refluks?

<< < (3/4) > >>

Lotte:
Jeg har også crohns, reflux og magekatarr. Spiser nexium 20-40 mg daglig som hjelper meg veldig for refluxen Men refluxen og magekatrren var det en privat spesialist som påviste ved en gastroskopi for ca 4 år siden, dette var før jeg hadde fått diagnosen crohns.

Cathy:
Hei...
Jeg er riktignok ikke dianosert med Crohn's riktig enda, selv om legen mener at det ligner mest på det, men....

Mine symptomer begynte nå i sommer og det hele startet med at jeg måtte på toalettet stadig vekk. I tillegg kjente jeg en brennende smerte i mellomgulvet. Ting utviklet seg hvertfall og jeg endte opp med å bli innlagt pga heftig diare. Jeg spurte også om magen og baken hadde noen sammenheng og fikk til svar at det er to forskjellige kroppsdeler og nei, de har ikke sammenheng med hverandre.

Når det er sagt så synes nå jeg at det er noe rart at begge deler startet samtidig, men allikevel ikke har noe med hverandre å gjøre.

Det verste er at jeg fikk nexium fra første dag for plagene og hadde spist disse i nesten 3 måneder med unntak av de 3 siste ukene før jeg var på gastroskopi. Ingenting ble påvist i magesekken, men spesialisten tok heller ingen biopsier. Så nå sliter jeg med at jeg ikke har diagnose og må betale for tablettene av egen lomme!

grrrrrrrrrrrrrr....

Anonymous:
å pokker...de er jo svindyre de tablettene

Eivind1:
Til dere som har fått påvist refluks sykdom o.l. Hvaslags forhold til mat og drikke samt alkohol har dere?

hundeglad:
Hva koster egentlig nexium når dere ikke får den på blå resept?
Jeg får den på resept, så jeg betaler jo ingenting.. er de så dyre?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning